Functioneel Applicatie Beheerder bij Brightfish ServiceOps

Bij Brightfish zijn we op zoek naar versterking van ons team ServiceOps (dagelijks klantcontact, servicedesk, operationele changes). We zoeken mensen die graag tussen de eindgebruiker en de techniek in zitten als klantcontact medewerker in de rol van functioneel applicatie beheerder. 

Brightfish ontwikkelt een suite aan mobiele applicaties (iOS, Android en web) voor de zorg die volgens het SaaS principe worden opgeleverd.  Voor informatie verwijzen we graag naar onze website op www.brightfish.nl, onder 'producten' kan je meer lezen over wat wij leveren. Ons bedside product staat tevens bekend in de markt als BeagleBoxx (zie ook www.beagleboxx.com). 

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan in de sterk veranderende markt van Health Tech? Heb je aspiraties om de brug te slaan tussen klant en techniek en ben je niet vies om je te verdiepen in de configuratie details van software? Hou je van afwisselende projecten in de gezondheidszorg, waarbij je zowel artsen als patiënten bedient met echt innovatieve producten die moeten integreren met legacy systemen? En wil je niet de zoveelste kaartenbak applicatie ondersteunen? Dan is Brightfish op zoek naar jou!

Functieomschrijving

Je komt te werken in het team ‘Service Operations’ (ServiceOps). Je werkzaamheden als functioneel applicatie beheerder klantenservice liggen met name in het helpen en assisteren van onze eindgebruikers en klanten bij het oplossen van incidenten, meldingen en wijzigingsverzoeken, zodat wij aan onze contractuele verplichtingen voldoen, conform de SLA (Service Level Agreement). Het opstellen van documentatie, het beheer van ‘iPad’s’ bij de klant, beta-testen bij nieuwe releases en beheer van het klant-portaal behoren allemaal tot je taken. 

We zijn op zoek naar mensen die twee verschillende rollen kunnen invullen. Aan de ene kant de ‘technische’ rol van applicatiebeheerder en aan de andere kant een commerciële vertegenwoordiger van ons bedrijf die in staat is mogelijkheden (en problemen) tijdig te spotten bij klanten zodat je problemen voor kunt zijn.  Het is belangrijk dat je mensen goed, vriendelijk en geduldig te woord kunt staan, maar ook belangrijk dat je je thuis voelt in de technische wereld van het inrichten en de werking van software. Geen makkelijke klus dus!

Ons bedrijf groeit hard en daarmee gaat gepaard dat er veel mogelijkheden om mee te groeien en je te ontplooien. Persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd en als een vanzelfsprekend onderdeel van je loopbaan beschouwd. Ieder jaar doen we een volledige review van je functioneren, met per half jaar een (optionele) tussentijdse check-up. De samenstelling van je werkzaamheden groeit met je mee en wordt uitgebreid wanneer je nieuwe vaardigheden opdoet. Het team groeit als geheel ook nog hard en wanneer je dat leuk vindt, krijg je als vanzelf nieuwe taken erbij. In die zin kun je je eigen toekomst bepalen. 

Bovendien begeven wij ons op een internationale markt in landen als België, Frankrijk, Luxemburg, Zwitserland, Italië en Finland. Het spreken van deze talen kan dus een sterke pré zijn!


Gevraagd wordt

  • Een klantgerichte houding waarbij je plezier hebt om technische dilemma’s te kunnen koppelen aan klant-vragen (en andersom). Je zit immers tussen ‘business’ en ‘techniek’ in.
  • Een hobbyisten-mentaliteit: je ontwikkelt je kennis en vaardigheden omdat je er plezier in hebt, en je deinst niet terug voor uitdagingen in onbekend gebied.
  • Ervaring als (functioneel) applicatiebeheerder waarbij je op basis van functionele eisen ook zelf hebt gewerkt aan het inrichten en testen van software. 2 a 3 jaar is voldoende. 
  • Kennis en ervaring met de bouw van software is een sterke pré omdat je dan hebt leren denken in systemen en dat is handig bij het opsporen van fouten of overzien van releases.
  • Ervaringen in dienstverlenende functies (anders dan als applicatiebeheerder) is een pré.
  • Niet bang zijn voor een beetje administratie en kwaliteitscontrole, het gaat immers om werken met gevoelige patiënt informatie waarvoor we als bedrijf door strenge certificeringen en audits zijn gegaan.
  • Een goede beheersing van zowel de Engelse als de Nederlandse taal is vereist.
  • Het op werk-uitvoerend niveau spreken van Frans, Italiaans, Duits of Fins is een pré.
  • Oog voor detail en procedures met een dosis gezond verstand wanneer daar van afgeweken moet worden.

Geboden wordt

  • Een fulltime baan bij een jong als Functioneel Applicatie Beheerder met klant affiniteit.
  • Werken bij een enthousiast en innovatief bedrijf in the Health Tech met marktconform salaris.
  • Vele mogelijkheden tot groei
  • Werken in een team met passie voor techniek, UX en design.
  • Een professionele maar ongedwongen werksfeer met direct communicatie en hele korte lijntjes.
  • Uitdagend werk en coaching door ervaren collega’s om samen met het team de beste dienstverlening neer te zetten en onze SaaS oplossingen foutloos te laten werken.
  • Vrijheid om te kiezen in welke richting je jezelf wilt ontwikkelen (klantcontact versus development).
  • Dagelijks verzorgde rijk uitgeruste gezamenlijke lunch met vers brood, beleg en diverse salades.
  • Sportieve buitenactiviteiten en een wekelijkse borrel. Onze in-huis BierBot zorgt dat we dit nooit vergeten.
  • Prachtig kantoor (www.theredoffice.nl) en state of the art ICT infrastructuur om snel en prettig op te kunnen werken.

Bedrijfsprofiel

Brightfish is een scale-up in de zorgsector, waar jonge mensen werken aan verschillende innovatieve IT oplossingen en mobiele applicaties voor zowel artsen als patiënten. Hierbij ligt de nadruk sterk op in-house ontwikkeling, kennisopbouw en het out-of-the-box benaderen van de problemen en uitdagingen van de zorgsector.

We bieden onder andere oplossingen op het gebied van Elektronische Patientendossiers, kwaliteitsmetingen (PROMS), patiënt portalen/patiënten apps voor thuis (eHealth) en in het bed (Bedside, teven bekend onder www.beagleboxx.com). Onze software ontwikkelen we bijna uitsluitend binnenshuis, waarbij we het beste van onze eigen systemen combineren met open-source aanbod. 

Het bedrijf bevindt zich in the Red Office dat op loopafstand van station Hoofddorp ligt. Iedereen die bij ons werkt heeft passie voor wat hij of zij doet en ziet het werk vaak als een uit de hand gelopen hobby. Onze mensen zijn specialist in wisselende vakgebieden en vinden het leuk om samen op zoek te gaan naar de beste oplossing voor uiteenlopende problemen waar onze klanten tegenaan lopen. In het geval van het ontwerpen en ontwikkelen van systemen en applicaties stellen wij onszelf ten doel om een robuuste en complexe backend te voorzien van een intuïtieve voorkant die er ook nog eens gelikt uitziet en waarbij security niet als sluitpost wordt gezien maar een centraal principe vormt. Hier doe je als ontwikkelaar veel nieuwe kennis en ervaring op in zowel de diepte als de breedte van het vakgebied.

Interesse? Neem dan snel contact met ons op!